Reklamation

Følgende betingelser er gældende for alle reklamationer på MrBeef.dk

Reklamation fødevarer

En reklamation skal ske på korrekt vis dvs. telefonisk eller mail, reklamationer modtages IKKE via. SMS, Facebook og andre sociale medier.

Ved køb af kød hos MrBeef.dk skal vakuum brydes kort tid efter modtagelse og varen skal enten spises eller indfryses, datoen på vores påsatte labels er til enhvertid gældende.

Vi skal have din reklamation senest 5 dage efter modtagelse af varen og meget gerne før.

Det er vigtigt at du retter henvendelse til os, i det øjeblik du opdager fejl eller mangler ved din bestilling og vi vil i de fleste tilfælde bede om fotodokumentation, ligesom vi skal have mulighed for, at undersøge kødet hvis vi ønsker det.

Hos os køber du hele stykker kød som de kommer til os fra slagterierne og til markedets bedste priser.
Vi betaler samme kilopris, uanset hvor meget eller lidt afpuds der sidder på en given vare.

Vi yder derfor INGEN form for refusion i forbindelse med afpuds.

Især de amerikanske og australske slagterier, lader en del fedt sidde på varen.
Det er bla. med til at beskytte varen under den lange modning under transporten.

Hvis man ønsker at købe luksus kød til engrospriser, så er afpuds en del af pakken.

Vi yder INGEN form for garanti på produkter du har haft liggende i din fryser i flere måneder, det er dit ansvar at kontrollere kvaliteten ved modtagelse.

Uanset hvad, så må du aldrig tøve med at kontakte os hvis du er det mindste i tvivl om kvaliteten og alle reklamationer behandles med største respekt, hvis uheldet skulle være ude.

Mangler og pakkefejl

Hvis du opdager pakkefejl eller mangler i en leveret ordre, så er det vigtigt at du retter henvendelse til os hurtigst muligt.
Det vil samtidigt hjælpe os rigtigt meget, hvis du tager et foto af hele ordrens indhold og sender fotoet til os sammen med dit ordre nr. til info@MrBeef.dk  

Vi vil herefter gennemgå vores videooptagelser fra pakkelinjen, herefter kan vi med 100% nøjagtighed se hvor fejlen ligger og yde dig den bedste service.
Vores pakkeri er 100% videoovervåget og vi filmer alt, lige fra dine varer bliver indvejet og pakket i flamingokasser, til din ordre bliver forsejlet og afhentet af fragtfirmaet.

Reklamation øvrige varer

Som forbruger har du to års garanti på dine varekøb ( gælder ikke fødevarer ) Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Du bedes kontakte os på info@MrBeef.dk eller telefonisk, så snart du opdager at varen er behæftet med fejl. Vi anbefaler derfor, at du gemmer din kvittering i mindst to år. Reklamationsretten dækker fejlbehæftede varer og manglende dele. Reklamationsretten dækker ikke fejl, som skyldes almindelig slitage, ivrig, voldsom eller forkert brug.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvis du ønsker at oprette en reklamationssag KLIK HER

Fortrydelsesret

Vi leverer primært fødevarer. Der ydes ikke fortrydelsesret på de ferske produkter, jf. Forbrugeraftalelovens § 9, stk. 2, nr. 1.
Øvrige varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, er omfattet af de almindelige fjernsalgsregler om fortrydelsesret. Hvis du fortryder købet af en sådan vare, skal du inden 14 dage efter modtagelsen sende varen retur til:

MrBeef.dk
Vingevej 6
6950 Ringkøbing

Du skal selv betale forsendelsen af varen.
For at du kan fortryde købet, skal varen returneres i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelsen. MrBeef.dk skal altid kontaktes, før en vare sendes retur. Når vi har kontrolleret den returnerede vares stand, kontakter vi dig på e-mail for at høre, hvordan vi skal returnere dine penge.

Værdiforringelse

Fra e-mærkets guide til udregning.
Forbrugeren har brugt varen - værdiforringelse
Håndterer forbrugeren varen, udover hvad der normalt er tilladt i en forretning og varens værdi er forringet, har du ret til at fratrække denne forringelse fra returbeløbet. Værdiforringelsen beregnes som forskellen mellem varens salgspris og varens markedspris ved salg efter tilbageleveringen.

Markedsprisen skal forstås som varens værdi i detailsalg fra netbutik til forbruger, og ikke ved salg mellem netbutikker, eller mellem forbrugere. Hvad du selv vil kunne afsætte varen til gennem din netbutik er heller ikke afgørende.

I visse tilfælde har varer, på baggrund af brugen, ikke længere nogen værdi. Forbrugeren har i disse tilfælde ikke krav på at få købesummen retur.

Emballagen kan spille en rolle for værdiforringelsen.
Åbner, beskadiger eller mister forbrugeren emballagen, kan der være tale om en værdiforringelse. Har emballagen betydning for varens værdi ved gensalg, fx ved salg af elektronik, må prisen for ny emballage fratrækkes.

Åbningstider kundeservice

Kundeservice: +45 70 555 365
E-mail: info@MrBeef.dk
Mandag - torsdag: 8.00 - 17.00
Fredag: 8.00 - 16.00.

Ejeroplysninger

Dette website udbydes af:

MrBeef.dk
Team365
Vingevej 6
6950 Ringkøbing
Telefon: +45 70 555 365
Email: info@MrBeef.dk

+